Rok 2018 przeszedł do historii m.in. przez wejście w życie rozporządzenia o ochronie danych osobowych. Dyrektywa unijna dotycząca ochroną danych osobowych przyczynił się do znacznego niepokoju w wielu sektorach. Jej konsekwencje odczuły zarówno instytucje publiczne (przedszkola, urzędy oraz placówki służby zdrowia), jak i przedsiębiorstwa prywatne. Mowa tu szczególnie o sklepach internetowych i podmiotach wykonujących na ich rzecz różne usługi. Żeby uniknąć zagrożeń wynikających z nieprawidłowego administrowania danymi, ich personel winni wziąć udział w szkoleniu RODO.
Szkolenie RODO w e-commerce – dlaczego warto?
Szkolenia RODO to najlepszy sposób na to, żeby zagwarantować sobie, że dane personalne Twoich klientów będą poprawnie zabezpieczane, a Tobie nie będą grozić konsekwencje przytoczone w unijnym prawie. Praktyczne szkolenie z RODO w e-commerce pozwoli nam dostroić działania sklepu online do nowych norm. W ciągu kursu ADO, czyli administratorzy danych osobowych, dowiedzą się także jak radzić sobie z najczęstszymi przeszkodami, które spotkają w swojej pracy.
Szkolenie RODO w sklepach internetowych – case studies i pokazy multimedialne
Szkolenia RODO nie są długie – na ogół całą wiedzę można przekazać w jeden dzień. Od ich partycypantów nie wymaga się szerokiego doświadczenia – konieczna będzie zaledwie elementarna wiedza z zakresu ochrony danych osobowych. Kurs jest rozdzielony na kilka części, w ramach których prowadzone są odczyty specjalistów, analizy case studies oraz prezentacje multimedialne. W czasie szkoleń RODO w branży e-commerce znajdzie się również czas na dyskusje, podczas których instruktorzy odpowiadają na pytania uczestników, rozstrzygają ich wątpliwości i tym samym pomagają im usystematyzować nabytą wiedzę.