Zleć pozycjonowanie stron Kraków
Znamy trzy popularne metody pozycjonowania:
– pozycjonowanie okresowe,
– pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail),
– pozycjonowanie lokalne.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa specjalną rolę przed jednorazowymi albo cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Światowe Dni Młodzieży, Tłusty Czwartek lub Dzień Kobiet. Ten wariant pozycjonowania będzie szczególnie skuteczny, jeśli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odkryta i wykorzystana ze stosownym wyprzedzeniem. Z reguły pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży gastronomicznej i turystycznej. W większości wypadków powinno się zacząć je na osiem do dziesięciu tygodni przed wybranym wydarzeniem, żeby Google zdążyło zaindeksować nową albo uaktualnioną treść strony.
Pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon
Kolejny typ pozycjonowania to dobre i sprawdzone wyjście dla posiadaczy niskich budżetów na reklamę. Za sprawą należytego dobrania fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę związaną z interesującą nas branżą, ale także koszty reklamy w Google Adwords ulegną sporej obniżce. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza również znacznie niższą konkurencję. Istotne jest również to, iż coraz powszechniejszy jest trend wprowadzania specyficznych zapytań w wyszukiwarkach.
Frazy pozycjonowania Long Tail to na przykład:
– obuwie puma Turin II czarne sklep online,
– golarka Braun Seria 3 srebrna,
– smartfon LG K40 czerwony.
Pozycjonowanie na długi ogon jest ogromnie istotne zwłaszcza dla sklepów online. Za pomocą tego rodzaju fraz, sklepy mające w swoim asortymencie bardzo obszerną ofertę towarów mogą się jeszcze skuteczniej pozycjonować w wynikach wyszukiwania.
Pozycjonowanie Lokalne
W tym pozycjonowaniu najważniejsze jest dodanie do słowa kluczowego nazwy konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się z reguły:
– dzielnicę (np. “sklep obuwniczy Mokotów”)
– miejscowość (“zespół na wesele Kraków”)
– kraj (“producent słodyczy Polska”)
Pozycjonowanie lokalne bardzo dobrze zda egzamin w działaniach dla podmiotów lokalnych, które adresują swoje usługi tylko do osób przebywających na tym samym obszarze. Taka strategia pozycjonowania jest preferowania również wtedy, gdy przedsiębiorstwo ma mały budżet reklamowy i nie jest w stanie rywalizować na słowa kluczowe bez dopasowania regionalnego, np. zamiast “nauka gry na pianinie“, to “nauka gry na pianinie Kraków”.
Dane adresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]