Popularne gadżety promocyjne – torba na zakupy z nadrukiem

Przed właścicielami przedsiębiorstw, którzy wybierają się na targi albo zamierzają poprowadzić promocję, nieraz stoi dylemat, jaki gadżet reklamowy ze sobą zabrać. Musi on wszak nie tylko przykuwać uwagę klientów, ale także być na tyle przydatny, żeby regularnie go wykorzystywali i dzięki temu utrwalali więź z marką. Artykułem tego rodzaju jest m.in. torba z nadrukiem.

Torby z własnym logo – typy

Sprawdzając ofertę drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach reklamowych w mgnieniu oka spostrzeżemy, że pod hasłem “torba” pojawia się mnóstwo artykułów. Są to głównie torby na zakupy – prawdopodobnie najpopularniejszy i bardzo praktyczny gadżet promocyjny. Nadruk nazwy eventu lub logo na bawełnianych, jutowych i płóciennych torbach na ramię zawsze wyśmienicie wygląda, a zarazem jest wystarczająco trwały, by przez długi czas zachować się na materiale. Kolejnym plusem takich toreb jest ich koszt. W zależności od nakładu zamówienia i typu torby, cena na ogół rozpoczyna się od paru złotych za sztukę. Logotypy można wykonać także na torbach podróżnych, termoizolacyjnych czy na notebooka. Są to gadżety, które docenią m.in organizatorzy prestiżowych konferencji oraz pokazów. Naturalnie, koszt toreb tego typu i wykonania nadruku na nich jest już zdecydowanie wyższy – osiąga kilkadziesiąt złotych.

Nie tylko torby z logo?

Firmy prowadzące akcje promocyjne najczęściej zamawiają kilka typów gadżetów. Winny więc złożyć zamówienie w hurtowni z gadżetami, która oferuje jeszcze co najmniej kilkanaście innych produktów reklamowych do zadruku. Wraz z torbami na ramię warto zdecydować się m.in. na nadruk na zagłówkach, plecakach typu worek bądź pozostałych przydatnych artykułach z tkaniny lub uzupełnić zamówienie o tradycyjne gadżety reklamowe, jak długopisy, ołówki i smycze, które nadal są popularne wśród klientów.