Wszystko o wizytówce firmy w Mapach Google
Promocja firmy w Mapach Google to obecnie jeden z najistotniejszych punktów promocji marki w internecie. Dzięki niej będziemy widoczni dla internautów wyszukujących konkretnej usługi w danej lokalizacji i umożliwia to pozyskanie nowych klientów. Istnieje świetny sposób, żeby wśród mnóstwa podobnych przedsiębiorstw w naszej lokalizacji zaznaczyć swoją obecność na Mapach Google i wyprzedzić konkurencyjne marki. Ale czym jest wirtualny spacer Google Maps? Jak sprawia, że promocja firmy w Mapach Google jest jeszcze bardziej efektywna? Czy należy w niego zainwestować? Odpowiedzi prezentujemy w niniejszym artykule.
Wizytówka firmy w Mapach Google – bądź widoczny w swoim mieście
Promocja firmy w Mapach Google polega na uzupełnieniu swojej wizytówki w Google Moja Firma i pojawieniu się na mapie w danym mieście. Od tej pory będziemy oznaczeni na mapie Google jako pinezka i wyświetlani użytkownikom szukającym konkretnych ofert, firm czy marek. Jednakże sama widoczność w tym miejscu może być niewystarczająca, by prześcignąć konkurencję i przyciągnąć do siebie klienta. Aby promocja firmy w Mapach Google była efektywna, warto wykonać kilka kolejnych działań, które pozwolą nam lepiej się reklamować. Bezsprzecznie należy do nich uzupełnienie w wizytówce GMF adresu strony internetowej firmy, odpowiedniego opisu firmy, dodanie estetycznych fotografii oraz wszystkich aktualnych informacji. Istnieje też inna świetna metoda na promocję naszej firmy w Google Maps, dzięki której wyróżnimy się na tle wielu marek, ponieważ nadal mało firm ją stosuje. To wirtualny spacer po firmie, który można wstawić obok tradycyjnych zdjęć w wizytówce na mapach Google.
Wirtualny spacer 3D – czy to się opłaca?
Wirtualny spacer po firmie to spacer podobny do Google Street View, ale przedstawiający nasze biuro bądź nieruchomość. Za pośrednictwem wirtualnego spaceru możemy przemierzać korytarze i zajrzeć do pomieszczeń. Taki spacer możemy również odbywać na różnorodnych urządzeniach np. mobilnych czy też w okularach VR. Umożliwia to każdemu klientowi wygodne i szybkie sprawdzenie wszelkich „zakamarków” naszej firmy. Chociaż technika ta nie jest trudna do zrealizowania, jest niesamowicie efektowna i przyciąga wielu internautów. Nadal jednak niedużo firm postanawia ją zastosować, pomimo tego, że wirtualny spacer VR ma dużo zalet i jest jedną z najskuteczniejszych metod na udaną promocję firmy w Mapach Google oraz zdystansowanie konkurencyjnych firm w danej lokalizacji. Zaleca się dodać taki spacer w wizytówce na Mapach Google, ponieważ sama wyszukiwarka wyróżnia wizytówki, które posiadają profesjonalne i wysokojakościowe fotografie oraz wirtualne spacery. Także klienci mający możliwość obejrzenia naszego sklepu, restauracji czy punktu usługowego, szybciej dadzą się przekonać do skorzystania z naszych usług. Raz wyłożone fundusze na utworzenie takiego spaceru będą procentowały przez wiele lat bez potrzeby ponoszenia dodatkowych wydatków.
Dane adresowe:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google
Mob.: +48 510 750 291
E-mail:
[email protected]