Pawilony handlowe – na targi i wystawy

Pawilony są pomocne w każdej firmie zajmującej się handlem. Stanowią uzupełnienie sklepu stacjonarnego lub też mogą być nadrzędnym punktem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się w czasie giełd i podobnych imprez, a dodatkowo, dzięki mobilności i szybkiemu montażowi, wykorzystuje się je np. do prowadzenia sprzedaży w miejscowościach letniskowych czy na sezonowych wyprzedażach. Aby pawilon handlowy dobrze pełnił swoje funkcje, powinien być właściwie dobrany do profilu działalności użytkownika. Na co więc zwracać uwagę przy jego wyborze?

Pawilony handlowe – jak wybrać?

Producenci oferują różne typy przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z dwóch grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami oraz namiotowych. Te pierwsze mogą być wykonane na przykład z płyty obornickiej albo drewna. Cechuje je względnie szybki montaż, aczkolwiek ich przenośność jest dużo mniejsza aniżeli pawilonów namiotowych. Są też od nich daleko droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję portierni, kiosków lub kas biletowych.

Pawilon namiot – dlaczego warto go posiadać?

Jeżeli pawilon handlowy ma być raz za razem przenoszony lub najważniejsze są dla nas koszty, najodpowiedniejszym wyborem będzie pawilon namiot. W przeciwieństwie do popularnej opinii, tego typu konstrukcje cechuje spora trwałość, będąca rezultatem zastosowania do ich produkcji wysokiej jakości materiałów. Zarówno rury, z których wyprodukowane są szkielety, jak i powłoki, wykazują odporność na uszkodzenia mechaniczne oraz trudne warunki atmosferyczne. To sprawia, że namiotowe pawilony handlowe, jeśli będą prawidłowo konserwowane, posłużą wiele lat – także przy częstej eksploatacji.